Παίζουμε ..με μπίλιες.. ή αλλιώς.. marble run..

by - Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 03, 2014

in English soon

Παίζατε με μπίλιες ;;; Εγώ ναι.. γιατί ήμουν και αγοροκόριτσο.. Κάναμε συλλογή με τον αδερφό μου και τα Σάββατα το πρωί στρώναμε μια κουβέρτα κάτω, κάναμε ανισόπεδους λόφους και δρόμους και παίζαμε.. Όλοι παίζανε μπίλιες τότε.. και οι Αμπελόκηποι είχανε κάτι ξεχασμένους χωματόδρομους  και αλάνες.. και κάναμε αγώνες και μονομαχίες..
Τελοσπάντων..αυτές τις μπίλιες ή οτι απέμεινε από αυτές.. βρήκε πριν καιρό ο Νικόλας στο πατρικό μου.. και τρελάθηκε.. Είδε κι ένα παιχνίδι marble run στο σπίτι της φίλης μου της Βάσως και ξετρελάθηκε..

* Marble run (δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι στα ελληνικά.. ίσως "τρεξε μπίλια τρέξε"..χεχε) είναι ένα παιχνίδι- κατασκευή με τσουλήθρες και διαδρομές. Ρίχνεις τις μπίλιες και κυλάνε σε διάφορες διαδρομές.*

Και πήραμε κι εμείς.. Και το καταχάρηκε ο Νικόλας, κι έπαιξε και το ευχαριστήθηκε.. Αλλά εκείνος ήθελε να ρίχνει πολλές πολλές μπίλιες κάθε φορά για να κάνουν θόρυβο και στο παιχνίδι ρίχνεις μια μια.. Σκέφτηκα λοιπόν να του φτιάξω εγώ ένα...


Στην αρχή του έφτιαξα ένα με ρολά χαρτιού και το κόλλησα στον καταψύκτη. Έπαιζε ώρες.. Όμως πάλι δεν μπορούσε να ρίξει όσες ήθελε.. 
Γι' αυτό ανεβήκαμε επίπεδο.. 
Μικρά μπουκαλάκια νερού ή αναψυκτικού. Έκοψα τις βάσεις σε κάποια (για να ρίχνει τις μπίλιες), έκανα τρύπες (με μαχαίρι ή ψαλίδι) για να περάσω το ένα μέσα στο άλλο.. 


και τα κόλλησα με κολλητική ταινία στην πόρτα της κουζίνας. Να φτιάχνει ένα σχέδιο. Ξεκινάει από εδώ ...


και καταλήγει εδώ..


Κάπως έτσι.. 

Κόλλησα χρωματιστά αυτοκόλλητα για τσαχπινιά.. Μα πόσο όμορφα έδειξαν.. 


Περιττό να πω οτι ο Νικόλας έπαθε πλάκα !! 
Δε χόρταινε να παίζει..
Με τις χούφτες γεμάτες μπίλιες έριχνε στα μπουκάλια..




Να πέφτουν με θόρυβο στο κουβαδάκι.. και πάλι από την αρχή!!




Ξανά και ξανά και ξανά.. 





Δε χόρταινε να παίζει.. Πέφταν οι μπίλιες στο κουβαδάκι.. στο πάτωμα της κουζίνας.. κάτω από το τραπέζι.. Να τις κυνηγάμε και να γελάμε..
 



Ώρες τρελού παιχνιδιού..  
Καμιά φόρα σκέφτομαι.. πόσο πολύ του αρέσουν αυτά τα απλά παιχνίδια.. Έτσι από το τίποτα.. Με μερικά πλαστικά μπουκάλια και μπίλιες...

καλημέρα !!  




You May Also Like

53 σχόλια

  1. Μπράβο Ελπίδα μου, ακόμη ένα υπέροχο παιχνίδι από τα χεράκια σου!!! Αυτό θα το κάνω σίγουρα, θα τρελαθεί ο Μάριος!!! Τα παιδιά πράγματι από το τίποτα ενθουσιάζονται, εμείς οι μεγάλοι τους γεμίζουμε με ένα σκασμό παιχνίδια, που μπορεί και να τους είναι αδιάφορα! Εσύ που ξέρεις τον Νικόλα νιώθεις και τι του αρέσει, τόσο απλά, κι ας είναι κάτι που δεν κοστίζει :))) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ειρηνακι μου!!! Ναι βρε παιδι μου καμια φορα τα παιδια ενθουσιαζονται με κατι που δεν το πιανει το ματι σου..χεχε!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα! Τι ωραίο που έγινε! Και τα χρωματιστά αυτοκόλλητα το έκαναν πάρα πολύ χαρούμενο. Και εγώ με τον αδελφό μου παίζαμε με μπίλιες... νομίζω γυαλένια τα λέγαμε και απλά τα στήναμε, ξαπλώναμε στο πάτωμα και τα στοχεύαμε. Ποιός κέρδιζε και πως έβγαινε ο νικητής... δεν έχω ιδέα Πόσα χρόνια πέρασαν... :) Εμένα ο άντρας μου αγόρασε στην μικρή μας ένα Marble run και δεν πίστευα πόσο πολύ θα της άρεσε. Επειδή το έχουμε στήσει ευθεία στην είσοδο του σπιτιού.. με το που μπαίνουμε μέσα, τρέχει να ρίξει τις μπίλιες.
    Και μια ερώτηση τώρα Ελπίδα μου.... πες μου σε παρακαλώ που βρήκες αυτά τα τέλεια, πολύχρωμα αυτοκόλλητα. Τα ψάχνω και σε όποιο βιβλιοπωλείο έχω ρωτήσει δεν τα έχουν.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου απο το βιβλιοπωλειο της γειτονιας μας τα πήρα. 3-4 βιβλιοπωλεια της γειτονιας έχουν τετοια αυτοκόλλητα. Αλλα δεν τα ειχαν να φαινονται.. Επειδη έψαχνα ασπρα -για μια άλλη κατασκευη- πηγα σε αρκετα και ειχαν μονο χρωματιστα. Αλλοι τα ελεγαν στρογγυλές ετικετες, αλλοι στρογγυλα αυτοκόλλητα.. αλλα βγάλαμε ακρη..χεχε..Το πλαισιο έχει επίσης αλλα είναι ακριβα γιατι ειναι σε μεγαλη συσκευασια.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου. Θα τα αναζητήσω πάλι μπας και σταθώ τυχερή. Πολλά φιλιά. την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  3. εδω εγω έπαθα την πλάκα μου, ο μικρός δεν θα την πάθει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπιδα ολα αυτα που εχεις φτιαξει κατα καιρους γεμιζουν βιβλιο. Το ξερεις, ε; Για μια ακομη φορα εκανες φοβερη δουλεια. Και μονο να το βλεπεις αυτο το πουα παιχνιδι σου φτιαχνει το κεφι. Καλημερα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως σου φτιάχνει το κέφι!! Μα είναι τόσο χαρούμενο!! ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  5. Ελπίδα εχθές μάλωνα με το γιό μου για αυτές τις μπίλιες που σκορπίζει σε όοοολο το σπίτι!!! Τώρα μου έδωσες τρελή ιδέα!!!!!! Μπράβο φανταστική μανούλα!!!! Υπέροχη ιδέα!!!!
    Καλημερούδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελεάννα μου.. Μη το μαλώνεις βρε το παιδί!! Κι εμεις απ'ολο το σπίτι τις μαζεύουμε..χεχεχε!! Ελπίζω να σας αρέσει!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  6. Αχ βρε Ελπίδα με τις ιδέες σου. Ρίχνοντας μια ματιά στις προηγούμενες αναρτήσεις διαπίστωσα ως χρησιμοποιείς τα πάντα για να ζωγραφίστε, να παίξτε, να δημιουργήστε .Δεν έχω λόγια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική ιδέα! Προσωπικά κι εγώ θα έπαιζα με τις ώρες! Άλλωστε, έχω συλλογή από μπίλιες στο σπίτι... ;-)
    Έτσι όμορφα και δημιουργικά να περνάει πάντα ο μικρούλης σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είχα ιδέα για αυτό το παιχνίδι, αλλά επειδή ο μικρός έχει τρέλα με τις μπίλιες και ότι είδους μικρό μπιχλιμπιδάκι το απόγευμα βγαίνω να αγοράσω πλαστικά μπουκαλάκια και να το ξεκινήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελεια!!! Ανυπομονω να δω φωτογαρφιες και να μαθω αν σας αρεσε!! :)

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο για ακόμη μια φορά!! Και εμείς κάναμε κάτι παρόμοιο πέρυσι το καλοκαίρι και ρίχναμε μέσα νερό :-). Για τις μπίλιες είχαμε φτιάξει στο καπάκι από κουτί παπουτσιών και χρησιμοποιώντας καλαμάκια έναν λαβύρινθο και κουνώντας το έπρεπε η μπίλια να φτάσει στο τέρμα! Ελπιδάκι, για άλλη μια φορά θα στο πω! Είσαι φοβερή! Πολλά φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νερό εεεε;; Θα το κανω του χρονου το καλοκαιρι οπωσδηποτε!!! Αυτό με το κουτί το εχω δει.. Θα το βαλω στα προσεχες.. Πολλα φιλια Ελένη μου!!

      Διαγραφή
  10. Εγώ δεν θα σταθώ ούτε στη φαντασία σου, ούτε στην εκτέλεση... αυτά τα έχουμε πει πολλές φορές, είσαι το κάτι άλλο. Με αφορμή διάφορες κουβέντες που έχω τώρα τελευταία, θα σταθώ στο: "πέφτανε οι μπίλιες... (παντού)... να τις κυνηγάμε και να γελάμε". Μακάρι να βλέπανε περισσότερες μαμάδες το παιχνίδι έτσι, χωρίς να σκέφτονται αυτό το κυνηγητό σαν αγγαρεία, αλλά σαν (δική τους) διασκέδαση. Θα είχαμε πιο πολλά ευτυχισμένα και χαρούμενα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσα μου, μου αρεσει να παίζω μαζί του.. Προσπαθω να βρω το χρόνο και πάντα παίζω στην αρχή μαζί του.. μετά τον αφηνω να παίξει και μονος του μηπως και προλάβω να κάνω καμια δουλει.. χχεχε..Δε με νοιαζει αμα γινουν ολα χαλια.. Τα μαζεύουμε μετα.. :)

      Διαγραφή
  11. Μα καλά...που το σκέφτηκες; Φοβερό παιχνίδι...πρέπει να βρώ κι εγώ μπίλιες να τους το φτιάξω!! Θα ξετρελαθούν!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικό! Απ' τ' αγαπημένα μου που μας έχεις δείξει! Θα το δοκιμάσουμε σίγουρα. Ααα...σήμερα ζωγραφίσαμε με μπατονέτες, την ιδέα από σένα την πήρα, και της άρεσαν πάαααρα πολύ τα "πινελάκια" της! Ευχαριστούμε Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Γεωργια μου!! Μα δεν ειναι τελειες οι μπατονετες!! χαιρομαι που τις δοκιμάσατε και σας αρεσαν!! φιλια

      Διαγραφή
  13. Φανταστικη ιδεα!!!Μπραβο!!!Σιγουρα θα του το κανω και εγω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μπραβο μαμαααααααααααααααααααα................χαρηκα που σε βρηκα κ ησουν κ αγοροκοριτσο,,,,,,,,,,,,,χαχαχαχα........ελα κ στο δικο μου σπιτακι να δεις πιστα για μπιλιες.......http://mamasidees.blogspot.gr/search/label/%CE%BC%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%B5%CF%82 και πολλα αλλα οπως φυσοκαλαμο στο κυριως σπιτακι μου το τιποτα δεν παει χαμενο.........χαρηκα πολυ πολυ θα τα λεμε.........http://tsimarisofia.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς ήρθες Σοφία μου!! Την ειδα την πίστα σας !! Φοβερή!! Και περασα κι από το άλλο σπιτακι σου!! Θα περναω να τα λέμε!! φιλια

      Διαγραφή
  15. Καλά είσαι άπαιχτη!! Αλλά λύσε μου μια μικρή απορία; Έχει βάλει στόχο ένα δημιουργικό παιχνίδι την εβδομάδα για τον γιο σου; Αλήθεια μετά από λίγο το βαριέται ή το παίζει για πολλές μέρες;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το έχουμε κολλημένο μόνιμα στη πόρτα της κουζίνας Κατερίνα μου!! Και τουλαχιστον μια φορά τη μέρα ή το πολύ μέρα παρά μέρα παίζει.. Μόλις το βαρεθεί θα το βγάλω μαλλον.. και θα το ξαναβάλω αργότερα ίσως.. Αλλα του αρέσει πολύ!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  16. Βρε Ελπιδάκι τι φανταστική ιδέα!!! Πόσο μου άρεσε η πολύχρωμη διακόσμηση των μπουκαλιών και στο στήσιμο στην πόρτα. Τόσο απλό κι όμως τόσο καταπληκτικο!!!!
    Φαντάζομαι το Νικόλα χαρά!!!
    Και εμεις εχουμε δεκαδες βόλους και μου εδωσες σουπερ ιδεα για παιχνιδι. Παρολο που τα δικα μου ειναι μεγαλυτερα και διαφορετικου φυλου, ειμαι σιγουρη πως θα αρέσει και στους δυο!!!
    Εισαι θεά!!!!!
    Καλή αρχή και στον λεβεντάκο σου στο σχολείο!!! Θα τα παει περίφημα!!! Για σενα αγχώνομαι εγώ:)))
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα.. Δημητρουλα μου έλειψες!! Περιμένω ανάρτηση με διακοπές.. εεε?? καλή σχολικη χρονια και στα δικά σου!! πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  17. Ουάου!! Αυτό πρέπει να το κάνω κι εγώ!!! Σούπερ ιδέα, ευχαριστώ που τη μοιράστηκες μαζί μας στο party μου!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο, ελπίδα!
    Καταπληκτική ιδέα, την ζητούν και τα μικρά μου, αλλά φοβάμαι μήπως καταπιεί καμιά μπίλια το μωρό- θα μεγαλώσει λίγο και θα την εφαρμόσουμε.

    Αλεξία
    (από το πάρτυ της Τρελοτουρίστριας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Αλεξια μου!! Ελπίζω να την εφαρμόσετε τωρα που μεγαλωσε λιγο..:) φιλια

      Διαγραφή
  19. Η ευρηματικότητα σε όλο της το μεγαλείο!!!είναι απιτστευτο το ποσο ο μικρούλης σου φαινεται να τα απολαμβάνει!!!!ερχομαι απο το παρτυ της ευης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μου θύμησες τις μπίλιες που είχα και πλέον δυστυχώς για κάποιο λόγο δεν τις έχω... μάλλον να τις είχα δώσει. Και πολύ κρίμα γιατί είχα κάνει συλλογή! Πάρα πολύ ωραία κατασκευή!!!! Ήρθα από το link party της Εύης!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις τις εχουμε κρατήσει.. Οχι ολες αλλα σιγουρα αρκετες.. :) καλη σου μερα!!

      Διαγραφή
  21. Καλά, είσαι απίστευτη! ΄Οταν σταματήσει να βαζει τα πάντα στο στόμα το κορίτσι μου, θα το φτιάξω 100%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ανναστέλλα μου!! Θα χαρω να δω πως θα το κάνεις!! φιλια

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα Ελπίδα μου!

    τι να πω, υπέροχη ιδέα!
    μπράβο, έτσι πάντα να περνάτε χαρούμενες ώρες με το αγοράκι σου

    φιλιά
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όπως θα έχεις δει το έχουμε ήδη φτιάξει και ναι ακόμη παίζουμε, δεν το έχουμε βαρεθεί
    από το πάρτυ του mama's'n'papa's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πολυ εξυπνη ιδεα και θα το λατρεψαν τα αγορια.
    φιλια
    απο link party mama's
    oiparamythenies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Καίτη μου!! Πραγματι το λατρεψαμε.. και οχι μονο ο Νικολας.. Αλλα και οι ανιψιες μου ξετρελάθηκαν!!

      Διαγραφή
  25. Αυτή η ιδέα η καταπληκτική πως και μου ξέφυγε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω οτι θα ξετρελαθει το μαιμουδακι!!! πολλα φιλια Ιωάννα μου!!

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS